Wszystkie dostępne u nas produkty objęte są gwarancją producenta. Przypominamy iż producent towaru udziela gwarancji na 1 rok lub 2 lata, Equadent nie jest firmą udzielającą gwarancji gdyż nie jest producentem. Respektujemy zalecenia gwarancyjne producenta. W przypadku odkrycia wad technicznych produktu, należy go odesłać na swój koszt do firmy Equadent z opisem usterki lub swoich uwag. Equadent wysyła następnie towar do producenta lub generalnego importera celem udzielenia świadczenia naprawy gwarancyjnej.  Średni czas naprawy wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia produktu do naprawy. Istnieje możliwość wysyłki bezpośrednio do punktu gwarancyjnego z pominięciem Equadent co często przyśpiesza cały proces naprawy. W szczególnych wypadkach (sprowadzenie części zza granicy) naprawa może ulec wydłużeniu do 30 dni lub dłużej o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pisemnie (email).