Czas realizacji zamówienia:
UWAGA : W czasie epidemii COVID-19 ze względu na zerwane łańcuchy dostaw i problemy z niektórymi produktami - realizacja zamówień może ulec wydłużeniu. Prosimy o wyrozumiałość.
Zamówienia krajowe: Informujemy naszych klientów iż każde przyjęte zamówienie drogą elektroniczną zostaje potwierdzone niezwłocznie wiadomością e-mail zawierającą szczegóły Państwa zamówienia. W przypadku gdyby e-mail z potwierdzeniem nie dotarł w ciągu 15min, prosimy o sprawdzenie czy na pewno podano właściwy adres e-mail, a także prosimy sprawdzić zawartość swojego folderu SPAM lub OFERTY w poczcie e-mail. Pracujemy nad tym, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Standardowy czas realizacji zamówień jeżeli wszystkie zamówione towary są na stanie magazynowym wynosi 48-72h.
Istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar za pobraniem, kartą, paypal, przelewem na polskie konto, a także jako płatność kartą przez telefon (!) lub aplikacją BLIK.
Przesyłka dotrze do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, GLS, DPD, FEDEX zapewniając bezpieczną i szybką dostawę.
W przypadku braku któregoś z zamówionych produktów, skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów wysyłki.
Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 18.
Zamówienia zagraniczne: W przypadku złożenia zamówienia internetowego lub telefonicznego zza granicy, stawki przesyłek będą inne niż opisane w formularzu zamówienia. W celu dokonania płatności wliczając koszty przesyłki zagranicznej skontaktujemy się z Państwem. Koszt przesyłki zagranicznej zależy od wielkości oraz ciężaru przesyłki i dla każdego Kraju musi być ustalony indywidualnie. Koszty przesyłki zagranicznej zawsze pokrywa w całości Klient.
Istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar za pomocą paypal, kartą, przelewem na polskie konto lub euro-konto, a także jako płatność kartą przez telefon (!) lub aplikacją BLIK.
W przypadku braku któregoś z zamówionych produktów, skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów wysyłki.
Realizacja zamówień krajowych:
Termin realizacji zamówienia biegnie od następnego dnia roboczego po dniu potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Najczęściej towar jest wysyłany do klienta w przeciągu 48-72h na terenie Polski jeżeli wszystkie pozycje z zamówienia znajdują się na stanie magazynowym. Jeżeli którejś pozycji brakuje czas realizacji ulega wydłużeniu do 4-5 dni roboczych.
- Zamówienia specjalne - termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 dni roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Termin dostawy niektórych artykułów może być dłuższy niż 30 dni roboczych, jednak realizacja i termin dostawy zamówienia jest ustalany w tych przypadkach indywidualnie na etapie składania zamówienia i/bądź jego potwierdzenia.
- Powyższe terminy dostawy nie dotyczą realizacji Zamówień Towarów produkowanych lub sprowadzanych na specjalne zamówienie Klienta, jak również zamówień Towaru, którego Sprzedający nie ma w chwili składania Zamówienia przez Klienta na stanie. O zaistnieniu takich okoliczności, Sprzedający zawiadomi Klienta. Strony uzgodnią indywidualnie termin, koszt dostawy i miejsce odbioru lub dostawy.
- W przypadku trudności z realizacją Zamówienia złożonego przez Klienta termin dostawy może ulec wydłużeniu, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
Realizacja zamówień zagranicznych:
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu za granicą:
- Wysyłka za pośrednictwem firm kurierskich DHL, FEDEX GLS, DPD, UPS, DB Schenker. Za granicę tylko: DPD, GLS, DB Schenker (niektóre przesyłki wielkogabarytowe).
- W przypadku złożenia zamówienia internetowego lub telefonicznego z zagranicy, stawki przesyłek będą inne niż opisane w formularzu zamówienia.
- W celu dokonania płatności wliczając koszty przesyłki zagranicznej skontaktujemy się z Państwem. Koszt przesyłki zagranicznej zależy od wielkości oraz ciężaru przesyłki i dla każdego Kraju musi być ustalony indywidualnie.
- Koszty przesyłki zagranicznej zawsze pokrywa w całości Klient, niezależnie od wartości zamówienia. Wysyłka zamówionego towaru za granicę odbywa się po opłaceniu faktury VAT.
Istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar paypal, kartą, przelewem a także jako płatność kartą przez telefon (!).
W przypadku braku któregoś z zamówionych produktów, skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów wysyłki.